دیلی جالب

۱۳۸۸ اسفند ۱۸, سه‌شنبه

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) فرایندی است که طراحان وب در هنگام و پس از طراحی وب سایت(Website Design)، اصلاحاتی را انجام می دهند که سایت مورد نظر در نتایج مربوط به یک جستجو (SERPs) در موتورهای جستجو (Search Engines) رده بالاتری را به خود اختصاص دهند.

هنگامی که یک فرد عبارت خاصی را در یک موتور جستجو وارد می کند، سایت های مختلفی به عنوان نتایج جستجو به او معرفی می شوند (SERPs) و هر سایتی که در مکان بالاتری قرار گرفته یاشد، شانس بیشتری در جذب مخاطب به خود اختصاص داده و در نهایت به هدف خود که می تواند فروش محصول یا ارائه خدمات باشد نزدیک تر شود.

توسعه دهندگان وب با رعایت موارد خاص در طراحی سایت و بهینه سازی آن، ابتدا رتبه عمومی سایت (Site Rank) را در موتورهای جستجو بالا برده، سپس با ارائه اطلاعات مهم به مدیران سایت، زمینه بهینه سازی سایت را برای نمایش بیشتر و بهتر در موتور های جستجو فراهم می سازند. شرکت پشتیبانان شبکه (Netsups) در کنار ارائه انواع خدمات مربوط به ثبت دامنه (Domain Registration)، میزبانی وب (وب هاستینگ) (Web Hosting) و طراحی انواع سایت ها (Web Design)، خدمات مربوط به بهینه سازی سایت را نیز در موتورهای جستجو (SEO) از جمله گوگل (Google) به مشتریان خود عرضه می کند.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با بخش طراحی وب شرکت تماس حاصل فرمائید تا همکاران ما زمینه حضور پر رنگ تر شما را در دنیای پهناور وب فراهم نمایند.

موتورهای جستجو(Search Engines)
موتورهای جستجو برای دسترسی به اطلاعات مختلف به کار می روند. از طریق این موتورها، کاربر با جستجوی عبارتی خاص، پاسخ مورد نیاز خود را دریافت می کند.

موتورهای جستجو
Search Engine Result Pages(SERPs)
لینک هایی از سایت های مختلف هستند که در پاسخ به جستجوی کلمه و یا عبارتی خاص در موتورهای جستجو نمایش داده می شوند.


Search Engine Result Pages(SERPs)
رتبه سایت (Site Ranks)
سایت هایی که در زمینه جستجوی اینترنتی فعال هستند، به سایت های مختلف، عددی بین صفر تا ده می دهند که بر حسب آن درجه اهمیت یک سایت تعیین می شود. هرچه درجه اهمیت یک سایت بالا باشد در موتورهای جستجو نیز در مکان بهتری قرار می گیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر