دیلی جالب

۱۳۸۸ اسفند ۲۲, شنبه

مزایای داشتن سایت برای اشخاص

در عصر حاضر با توجه به پیشرفتهای روز افزون فن آوری اطلاعات و فراگیر شدن استفاده از اینترنت در بیشتر نقاط جهان به عنوان یک ابزار اطلاع رسانی جامع رفته رفته پر رنگ تر شده لذا روش های جدید و مدرن معرفی افراد جایگزین روش های منسوخ شده قدیمی گردیده است.

در روش های جدید اطلاع رسانی مدیران ، هنرمندان ،وکیل ها، دکترها و مهندسین و … با راه اندازی یک وب سایت شخصی میتوانند به معرفی خود بپردازند.

وب سایتهای شخصی با داشتن امکانات مالتی مدیا و ویژگی های خاص ، اطلاعات را هر چه کاملتر در اختیار بیننده قرار می دهد . همچنین این ابزار در تمام اوقات بدون اشغال فضا و بدون نیاز به جا به جائی بصورت online دراختیار بازدیدکنندگان می باشد .
از وب سایت شخصی می توان در پیشبرد اهداف تجاری وشغلی نیز بهره برد، شما می توانید در سایت خود اطلاعات جامعی از کار و توانمندی های خود ارائه دهید و رزومه شخصی خود را همواره با داشتن یک آدرس شخصی همراه داشته باشید.

از وب سایت شخصی می توان در مواردی مثل مسافرت و … به عنوان یک دفتر کار همراه بهره جست و از طریق آن مکاتبات وپیامهای خود را به دیگران ارسال و پیامها و سفارشات آنان را نیز در صندوق الکترونیکی خود نگهدارید تا همیشه در دسترس باشید .بدین صورت در وقت و زمان خود و دیگران نیز صرفه جوئی می کنید.
عناوین سایت های شخصی شامل :
Home page
در صفحه ورودی سایت با طراحی خاص و چشمگیری که دارد در بردارنده قسمتهای موجود در سایت می باشد.

Introduction
این گزینه برای معرفی کلی ، سال تولد ، محل کار و تحصیلات ومحل اقامت و…. در نظر گرفته شده است.

Personal info
این بخش شامل اطلاعاتی شخصی می باشد که لازم است در اختیار عموم قرار داده شود. این گزینه دارای قسمت های ذیل می باشد :
Short a bout youدر این قسمت مختصری در مورد خودتان می نویسید.
Experienceدر این قسمت کلیه مدارکی که شما داشته باشید قید می شود.
Hobbyدر این بخش سرگرمی ها ، ورزش ، موسیقی و سایر سلائق شخصی قرار خواهد گرفت.

Gallery
بخش گالری تصاویر به دو بخش عمومی تقسیم می گردد
• تصاویر شخصی : این تصاویر می تواند شامل تصاویر مختلف از شخص باشد و یا تصاویر خانوادگی خود را برای استفاده آشنایان در این بخش قرار داد.البته برای تصاویر خانوادگی کلمه عبور در نظر گرفته شده تا در دسترس عموم نباشد.
• تصاویر کاری : این تصاویر شامل تصاویری از محل کار ، شرکت ، جلسه ها و… باشد و همچنین هنرمندان می توانند عکس نمونه کارهای خود ( نقاشی ، عکاسی ، کارهای هنری و..) را در این قسمت قرار دهند تا بتوانند یک گالری online در اختیار داشته باشند.

Exhibitions
درصورت داشتن نمایشگاه کاری یا هنری، می توان تاریخ ، آدرس و مشخصات آن را در این بخش قرار داد.

Work History
در این قسمت رزومه کامل کاری قرار خواهد گرفت.

Day notes
در این قسمت می توان یاداشتهای روزانه خود را قرار داد که این یاد داشت ها می تواند بصورت شخصی و یا عمومی (weblog) باشد که یادداشته های شخصی می تواند دارای کلمه عبور باشد که فقط قابل استفاده برای شخص باشد.

Memories
کاربر سایت می تواند خاطرات خود را در این بخش قرار دهد .خاطرات یاد داشت شده این قسمت پس از مدت زمانی برای فرزاندانمان و سایر آشنایان تبدیل به یک یادگاری مناسب خواهد شد.( این گزینه می تواند با کلمه عبور باشد که اطلاعات در دسترس عموم نباشد)

News
دارای دو قسمت می باشد خبرهای که به صورت دستی نوشته می شود و دیگری هم با استفاده از سایت های خبری، اخبار آنها را در این بخش قرار گیرد.

Resources
بعضی از مشاغل احتیاج به دادن وقت برای ملاقات های حضوری خود دارند ( مانند دکتر ها ، وکیل ها و…) که در این بخش کاربران می توانند بصورت Online وقت ملاقات حضوری را درخواست کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر